miercuri, 26 mai 2010

23 ani, mari si latiiiiiiiiiii:):)



27 MAI ziua in care in fiecare an imbatranesc,mai apare un fir alb :), dar...............Astazi e ziua mea, zi frumoasa ca mine si in dar imi voi da , o felie din tarta mea:):):)...... da dupa cum promiteam primul lucru pe care-l voi face cand voi fi mai bine.......oooooo tarrrrrrtaaaaaaa, pe care am facut-o ieri, nu am rezistat si am luat si ieri o felie, inca nu prea am voie sa mananc dar tinand cont ca este ziua mea, imi fac de cap;));)) recuperez dulciurile pierdute in 3 saptamani, imbatranesc dar tot copil am ramas, ce sa fac daca imi plac dulciurile, parcurile de distractii(masinutele):):):), apropo de imbatranire aseara am visat ca deveneam cam chelios, oare se va intampla?EEEEEEEEEE ce mai conteaza, eu tot Florin raman.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu