sâmbătă, 22 ianuarie 2011

domnul Jones


...... In primul rand salutareeeeee, revin, nu prea stiu ce sa scriu, inspiratia lipseste cu desavarsire. Sunt la inceputul unui concediu de o saptamana , ca de obicei am inceput cu un film, sunt atatea filme in care se reflecta viata, noi spunem "hmmmmmm doar un film" ei se pare ca nu-i chiar asa, este doar viata jucata de niste actori.Filmul este putin bizar, cu Richard Gere care are rolul principal al unui om care ar avea probleme psihice, dar mi s-a parut a fi mai "sanatos" decat media normala a oamenilor........................ Vroia doar sa zboare, si la un moment dat pune o intrebare pe care mi-am pus-o si eu " de ce visam ca zburam doar cand suntem copii?". Va regasiti in intrebare, ati visat ca zburati si cand ati ajuns la "maturitate",? Ei bine el nu vroia decat sa zboare.Eu cred ca am raspunsul la intrebare, cred ca la maturitate noi zburam prin iubire, nu trebuie sa visam ca zburam ci zburam cand iubim si simtim ca suntem iubiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu