vineri, 24 septembrie 2010

dematurizare


"I think I saw a pusicat,.....hmmmmmm??????????? I did i did,............ saw a fox":):):):) o replica haioasa, cine stie cunoaste:):):) In drumul spre casa in fata masinii a aparut o vulpe, traversa si ea strada, poate vroia sa se infrupte si ea la cina cu cateva gainute, dar eu i-am dat faza lunga si cred ca i-am cam stricat planurile ptr ca s-a intors din drum, a facut o parada prin fata masinii, noroc cu faptul ca eram mai departe putin si nu am calcat-o, cateva fulgere tare frumoase care se vedeau in departare, o jumatate de ora relaxanta in drumul spre casa dupa o zi stresnta la servici. Cateva picaturi de ploaie care se auzeau pe acoperisul casei atat de frumos"As vrea sa ma dematurizez sa stau in ploaie si sa visez" dar pacat ca: " a venit a venit toamna , acopera-mi inima cu ceva, cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta". Am mai scris putin ca sa mai uit de sufletele "reci" pe care le intalnesc in fiecare zi, cu fiecare ocazie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu