duminică, 12 septembrie 2010

Duminica o zi de 12 septembrie, doar o noua zi............

Ieri am reusit putin sa ies, vroiam de mult sa dansez, s-a intamplat aseara un concert Iris cu un Cristi Minculescu in forma peste asteptari si un concert Vank cu un Cornel, spontan si care a stiut sa improvizeze pentru a intretine atmosfera, putin dezamagit de asa zisi rokeri care nu au dansat nu inteleg de ce ei trebuie sa fie bine "trotilati" pentru a se distra, sunt multe lucrurile pe care nu le inteleg in viata dar..........am observat un lucru , oamenii nu mai stiu sa danseze, nu ca eu as sti, dar ce vreau sa spun este ca stau stane de piatra, de ce oare? Offffffffffffffffffffff nu -mi ramane decat sa sper ....... "Maine va fi altfel", eu sigur voi fi altfel slabesc cu fiecare zi petrecuta :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu